VÁSÁRLÁSI ÉS FIZETÉSI TÁJÉKOZTATÓ
A termék kiválasztása és kosárba helyezése
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét (leírás, összetevők, allergének, méretek, szállítás és átvétel.)
Vásárlási szándék esetén a vásárlónak lehetősége van a termékoldalon kiválasztani megrendelni kívánt méretet és a csomagoló dobozt.
A “Válassz kiegészítőket” gomb megnyomásával további kiegészítő termékeket (konfetti, gyertya, tüzijáték, felirat, beszúró, étkezéshez, dekoráció, csákó, lufi) választhat a vásárló a termékhez.
A megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámolja a rendelés végösszegét.Továbbá van lehetőség Kupon beváltására, amit a “Kuponkód” feliratú rublikába kell beírni. Ezt követően a “Kupon beváltása” majd a “Kosár frissítése” gombra kattintva lehet beváltani a kupont.
A rendelés elküldése
A vásárlás nem regisztrációhoz kötött. Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Tovább a Pénztárhoz” gombra. Itt adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyet a szállításhoz használunk. Az adatok gyűjtéséről, tárolásáról bővebb információval szolgálunk az Adatvédelmi Tájékoztatóban.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot. Lehetősége van szállítással vagy személyes átvétellel is rendelni. A következőben egyéb részletet adhat meg a megrendeléssel kapcsolatban.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy szállítási időnk és átvételi határidő mindig tájékoztató jellegű. A pontos időpontokat mindig jelezni fogjuk, azonban kérjük, tekintse ezt rugalmasnak, mivel változhat a rendelések mennyisége és az aktuális helyzet függvényében. Amennyiben bármilyen kérdése van az időpontokkal kapcsolatban, kérjük, hívjon minket telefonon.
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, elfogadja az ÁFSZ-ben foglaltakat, akkor a Fizetésnél adja meg bankkártya adatait. A fizetés Stripe fizetési rendszerek keresztül történik. Ezt követően a rendelés véglegesítéséhez kattintson a “Vásárlás Befejezése” gombra.
Egyedi ajánlatkérés
Az egyedi desszert megrendelése érdekében kövesse az alábbi lépéseket:
Először is, látogasson el az online rendelőfelületünkre, ahol megtalálja az egyedi ajánlatkérő űrlapot. Itt találja meg az összes szükséges információt és lehetőséget, hogy pontosan azt kapja, amit szeretne.
- Kapcsolati adatok megadása:
A rendelés megkezdése előtt kérjük, adja meg kapcsolati adatait, beleértve nevét, telefonszámát és e-mail címét. Ezek az információk elengedhetetlenek számunkra a további kapcsolattartás és az egyedi ajánlat elkészítése érdekében.
- Desszert típusának kiválasztása:
Jelölje be, hogy milyen desszertre van szüksége – válassza ki a tortát, a kekszet, vagy mindkettőt.
- Torta részleteinek megadása:
Ha tortát választott, adja meg a szeletek számát, az alkalom célját, válassza ki, hogy emeletes vagy nem emeletes tortát szeretne, majd adjon meg támpontokat az ízről, témáról és dekorációról. Ezenkívül van lehetősége képek feltöltésére inspirációként.
- Keksz részleteinek megadása:
Ha kekszet választott, határozza meg a darabszámot, az alkalom célját, és adjon meg támpontokat az ízről és formáról. Itt is van lehetősége képek feltöltésére inspirációként.
- Adatvédelmi elfogadás:
Kérjük, olvassa el és fogadja el az adatvédelmi szabályzatot, majd pipálja be az elfogadást.
- Űrlap elküldése:
Az utolsó lépésben nyomja meg az „Űrlap elküldése” gombot vagy a hasonlóan elnevezett funkciót az ajánlatkérés beküldéséhez.
Ezen egyszerű lépések végrehajtása után munkatársaink hamarosan felkeresik Önt egy személyre szabott ajánlattal, hogy biztosítsuk a tökéletes desszertet az Ön számára.
Szállítás
A webáruházban leadott rendelések kézbesítését logisztikai partnerünk végzi: Varga József ev., adószám: 65710463-2-42, székhely: 1174 Bp, Kutasi Ágoston u. 13.
A termékek várható szállítási idejét és díját a termékek leírásánál, valamint a pénztár folyamat során is ismertetjük. tájékoztató jelleggel, amihez képest későbbi szállítási időpont is választható. A pontos szállítási idő függ a torta méretétől, fajtájától, a kért kiegészzítőktől. Egyedi torta rendelése esetén egyedi szállítási időt tudunk adni. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni telefonon.
ZÓNA 1.
3.300 Ft:
1011
1012
1013
1014
1015
1016
1022
1023
1024
1025
1026
1027
1032
1033
1034
1035
1036
1051
1052
1053
1054
1055
1056
1061
1062
1063
1064
1065
1066
1067
1068
1069
1071
1072
1073
1074
1075
1076
1077
1078
1081
1082
1083
1084
1085
1086
1087
1088
1089
1091
1092
1093
1094
1095
1096
1097
1098
1131
1132
1133
1134
1135
1136
1137
1138
1139
1142
1143
1144
1145
1146
1147
1148
1149
ZÓNA 2.
3.600 Ft
1041
1042
1043
1045
1046
1047
1101
1102
1103
1104
1105
1106
1107
1108
1111
1112
1113
1114
1115
1116
1117
1118
1119
1121
1122
1123
1124
1125
1126
1151
1152
1153
1154
1155
1156
1157
1158
1044
1048
1161
1163
1191
1192
1193
1194
1195
1196
1201
1202
1203
1204
1205
ZÓNA 3.
3.900 Ft
1021
1028
1029
1031
1037
1038
1039
1162
1164
1165
1171
1172
1173
1174
1181
1182
1183
1184
1185
1186
1188
1211
1212
1213
1214
1215
1221
1222
1223
1224
1225
1238
1239
AGGLOMERÁCIÓ 1.
4.500 Ft
2096
2120
2143
2142
2119
2234
2233
2220
2360
2040
2042
2330
2230
2310
2314
2092
2011
AGGLOMERÁCIÓ 2.
4.800 Ft
2083
2151
2013
2141
2030
2035
2036
2049
2045
2461
2051
2071
2000
AGGLOMERÁCIÓ 3.
5.200 Ft
2225
2131
2132
2085
Személyes átvétel
A megrendelt terméket személyesen is átveheti üzletünkben ingyenesen. A termékek várható átvételi idejét a termékek leírásánál, valamint a pénztár folyamat során is ismertetjük. tájékoztató jelleggel. A pontos átvételi időt a megrendelést követően fogjuk jelezni. Az átvétel időpontjáról lehetősége van egyeztetni telefonon.
Rendelés lemondása, visszatérítés
A megrendelés lemondására e-mail levélben valamint telefonon van lehetőség, legkésőbb 72 órával az átvétel időpontja előtt. Ebben az esetben a rendelést töröljük a rendszerünkből és a fizetett termék teljes értéke visszajuttatása kerül megrendelő részére. Amennyiben a vásárló a vásárlási szándékától kevesebb, mint 72 órán belül kíván lemondani, tekintettel arra, hogy az általunk készített cukrászati termékek a romlandó, vagy minőségét rövid ideig megőrző termékek a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29§ d.) bekezdése alapján fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát.
Utólagos elállási jog
Ezeket az eseteket szintén a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet sorolja fel.
A gyorsan romlandó élelmiszereket vagy higiéniai cikkeket nem küldheti vissza feltétel nélkül, mert gyorsan romlandó termékek (például nem tartós élelmiszerek) esetén nem állhat el a fogyasztó a szerződéstől.
Reklamáció, panaszkezelés
Cégünk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a vásárlónak mégis valamilyen panasza van a megrendeléssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz.